Упродовж першого півріччя 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 330 звернень громадян. З них 187 – щодо захисту прав споживачів. Про це повідомили на сайті держустанови.
Громадяни найчастіше скаржилися на:
* неналежну якість житлово-комунальних та інших послуг;
* відмову у поверненні або обміні неякісних товарів (одягу, взуття, побутової техніки, меблів тощо), в тому числі придбаних онлайн;
* відмову у виконанні гарантійних зобов’язань.
Також 52 скарги (17%) стосувалися завищених цін на лікарські засоби та тарифів на комунальні послуги.
Про порушення вимог санітарного законодавства, екології та забруднення навколишнього середовища йшлося у 53 зверненях (16%); про безпечність харчових продуктів – у 26 зверненях (10%).
Крім того, громадяни повідомляли про порушення законодавства у сфері обігу харчових продуктів.
Ще 6 звернень стосувалися порушень у сфері ветеринарної медицини.
Консультаційна допомога
З метою оперативного реагування на звернення громадян і підвищення обізнаності споживачів щодо їхніх прав, фахівцями управління протягом звітного періоду надано 522 консультації — як під час особистих прийомів, так і телефоном.
До того ж спеціалісти Головного управління проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу серед громадськості та на об’єктах нагляду.