Воєнізовану охорону повернули в 10 потягів України – список

Укрзалізниця у тестовому режиму повертає у вагони пасажирських потягів воєнізовану охорону.

На першому етапі близько 40 співробітників супроводжуватимуть 10 потягів:

  • №10/9 Маріуполь — Київ;
  • №29/30 Київ — Ужгород;
  • №38/37 Київ — Запоріжжя;
  • №49/50 Київ — Трускавець;
  • №63/64 Харків — Київ;
  • №79/80 Дніпро — Київ;
  • №92/91 Львів — Київ;
  • №102/101 Київ — Херсон;
  • №106/105 Одеса — Київ;
  • №136/135 Київ — Покровськ.

Всі співробітники воєнізованої охорони будуть забезпечені спецформою, знаками розрізнення та проходитимуть інструктаж перед кожним рейсом.

Також Укрзалізниця продовжить оснащувати вагони потягів камерами відеофіксації. Станом на зараз, ними вже забезпечена третина вагонів, а саме швидкісні потяги, новозбудовані вагони та ті, що пройшли капітально-відновлювальний ремонт.

Згодом охорона з’явиться у всіх потягах.

fakty.com.ua/ua/ukraine/20200825-voyenizovanu-ohoronu-povernuly-v-10-potyagiv-ukrayiny-spysok/

Укрзалізниця розпочала пілотний проєкт із охорони пасажирських поїздів силами власної воєнізованої охорони, — Іван Юрик

 

Укрзалізниця 25 серпня розпочала пілотний проєкт із охорони пасажирських поїздів у русі силами працівників воєнізованої охорони компанії. Про це під час презентації проекту повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

 «Безпека пасажирів — безумовно одне з найважливіших питань. Тому ми продовжуємо впроваджувати низку заходів, направлених на забезпечення дотримання пасажирами правил поведінки на залізничному транспорті. На першому етапі працівники воєнізованої охорони Укрзалізниці супроводжуватимуть 10 пасажирських поїздів. Надалі їх перелік буде збільшено», — сказав він.

Зокрема, охоронці будуть їздити в поїздах №10/9 Маріуполь — Київ, №29/30 Київ — Ужгород, №38/37 Київ — Запоріжжя, №49/50 Київ — Трускавець, №63/64 Харків — Київ, №79/80 Дніпро — Київ, №92/91 Львів — Київ, №102/101 Київ — Херсон, №106/105 Одеса — Київ, №136/135 Київ — Покровськ.

За словами Івана Юрика, вказані співробітники воєнізованої охорони Укрзалізниці перед кожним рейсом проходитимуть інструктаж. Також вони забезпечені спеціальною формою одягу та знаками розрізнення. Планується що на старті проєкту у ньому будуть задіяні до 40 співробітників воєнізованої охорони щоденно.

Також Укрзалізниця продовжить оснащувати вагони поїздів камерами відеофіксації. Наразі вони встановлені майже у третині вагонів, що наразі задіяні у перевезеннях. Зокрема, у всіх швидкісних поїздах, новозбудованих вагонах та тих, що пройшли капітально-відновлювальний ремонт.

«Робота із встановлення камер відеофіксації продовжуватиметься і надалі. Їх наявність – одна із вимог до нових вагонів, які ми замовляємо у заводу-виробника, а також їх встановлюємо при кожному капітально-відновлювальному ремонті. Зокрема, цьогоріч заплановано модернізувати 29 вагонів і вже придбали 18 нових», — зазначив Іван Юрик.

www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/523969/

Оставить комментарий

Отправить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *