Одне з найчастіших питань споживачів до “Запоріжжяобленерго” – чому за графіком в будинку мають відключити світло, але його так і не виключили?.
В компанії пояснили, що це залежить від обсягів потужності, на які має бути скорочено споживання електроенергії. Ці обсяги визначає “Укренерго” окремо для кожного періоду відключення.
– Інколи ці обсяги менші за ті, що можуть бути досягнуті за умови погашення усіх споживачів тієї або іншої черги. Оскільки наша ключова мета – виконати доведене завдання із якомога меншими незручностями для наших клієнтів, а не просто всіх їх автоматично відключити, в таких випадках можуть погашатися не всі споживачі певної черги. Отже, якщо ваша адреса є у черзі на відключення, але світло не зникло – це саме той випадок, – повідомили в “Запоріжжяобленерго”.
В компанії зазначили, що найкращий спосіб уникнути погодинних відключень електроенергії – відмовитись від зайвих енергоємних електроприладів або перенести їх роботу на ніч.