Найвитонченіше шампанське роблять у Франції. Найніжнішу фету – в Греції. А найсолодша черешня росте в українському Мелітополі.
Географічні зазначення – не примха бюрократів. Це запорука того, що відкриваючи пляшку чи коробку ви отримаєте саме те, на що очікуєте. Гарантію смаку, його відтінків та глибини дають виробники регіону з унікальними географічними особливостями, де конкретний продукт виготовляють десятиліттями, а то й століттями!
У 2020 році Україна зареєструвала географічний бренд Мелітопольська черешня і сьогодні працює над його визнанням в ЄС. Усе це посилить імідж Мелітополя як «черешневої столиці» України, дасть місцевим фермерам імпульс нарощувати виробництво й експорт власних ягід, що, своєю чергою, сприятиме економічній сталості регіону та зростанню рівня життя його жителів.
Поважати право власності – вигідно. Грати за правилами – вигідно. Просувати українські автентичні продукти на світових ринках завдяки географічним зазначенням – вигідно.
Це – переваги, які приносить українцям євроінтеграція!