Головне управління ДПС у Запорізькій області активно підтримує національну стратегію зі створення безбар’єрного простору в Україні, мета якої – сформувати інклюзивне суспільство, де кожен, незалежно від фізичних чи інших особливостей, має рівний доступ до інформації та послуг.
Як повідомили в управлінні, в межах співпраці із Запорізькою обласною організацією Українського товариства глухих у Центрах обслуговування платників податкової служби регіону запроваджено нову послугу – онлайн-переклад жестовою мовою. Це рішення дозволяє людям із порушеннями слуху комфортно отримувати консультації, адміністративні та інші послуги.
Як це працює?
Для забезпечення якісного спілкування співробітники центрів використовують web-систему відеозв’язку «Сервіс УТОГ – 24/7», доступну за посиланням utog.org.
Процес простий:
1. На сайті обирається режим «Сервіс УТОГ. Послуга перекладу жестовою мовою».
2. Натискається кнопка «Зробити відеодзвінок».
3. Вводиться особистий ID УТОГ та обирається доступний перекладач.
Після підключення перекладача відвідувач може вільно спілкуватися та отримувати всю необхідну інформацію.