28 квітня запорізький благодійний фонд «Імпульс.ЮА» онлайн-подією відзначив три роки офіційної реєстрації. У цей же день фонд представив і свій новий логотип. Про це повідомив засновник і директор фонду Микола Колодяжний.
Благодійний фонд «Імпульс.ЮА» займається неформальною освітою для дітей та молоді, в першу чергу – для дітей вразливих категорій. Головна мета фонду – допомогти їм стати успішними і реалізованими особистостями, соціально відповідальними громадянами.
Діяльність фонду розпочалася у 2017 році з реалізації у Запоріжжі програми Access з безкоштовного викладання англійської мови для підлітків вразливих категорій. На сьогодні це вже п’ять груп і більше 80 учнів: три групи учасників програми «Ліга успіху», група програми лідерства випускників Access, і нова група Access, яка відкрилася цього року.
Окрім неформальної освіти, фонд «Імпульс.ЮА» організовує для своїх підопічних багато розвиваючих активностей, чльне місце серед яких займає розвиваючий туризм. Діти вже відвідали багато куточків України від Хортиці до Говерли, а після повернення до повноцінного життя поїздки обов’язково будуть продовжені.
Спеціально до Дня народження був підготовлений новий логотип організації, який представив його розробник, виконавчий директор фонду Сергій Андрух. Нове лого поєднує у собі ідею поширення активності, імпульсу, а також рух планет у Сонячній системі. В цій візуалізації концентровано головну мету діяльності фонду: дарувати дітям натхнення та енергію, імпульс до розвитку і самореалізації.
Продовжувати навчати дітей і молодь, творити для них комфортний простір для розвитку, охопити навчанням молодь і дітей з сільських районів Запорізької області і обов’язково провести виїзні розвиваючі табори на природі – такі плани фонду «Імпульс.ЮА» на майбутнє, про які розповіла виконавча директорка організації Олеся Лапікова.
Адреналіну зустрічі додала онлайн-вікторина, присвячена історії фонду, яку провела комунікаційна директорка організації Ірина Ярко. Учасники та випускники програм фонду різних програм і часів азартно змагалися у найкращому знанні фактів та інтуїції. Перше місце посіла Анастасія Котова, випускниця програми Access у Запоріжжі. Разом з ще чотирма найбільш обізнаними колегами вона отримає в якості призу нову брендовану продукцію фонду із новим логотипом.
Учасники і випускники програм фонду зробили креативні подарунки своїм наставникам та друзям – відео у стилістиці «Зоряних війн» та книгу про історію фонду (поки в електронному вигляді).
Здоров’я, натхнення та успіхів!