У приміщенні театру-лабораторії VIE – безліч речей, які набувають змісту саме у виставі. І хоча нині немає на стелі стільця догори дригом, згадки про виставу «Четвертий стілець», з нами був художник по декораціям Микола Бірюков, до появи цього стільця на стелі дуже причетний. Нині стілець повернувся на підлогу, щоб не заважати відеоінсталяціям, що супроводжують різні заходи у театрі.
Та… скелети спогадів у шафі залишаються.
Казкова корона, зручна у використанні, регулюється за розміром царської голови – бо робив її майстер.
Портрет собаки із «Самотнього заходу». Пізнаєте? Десь мають бути вуха, над якими мовчки ридав герой Андрія Лятуринського.
Череп Гамлета – із пап’є-маше.
Оголена жіноча натура…
Маски та перуки…
Янголи з пенопласту…
Шоломи… Ну і підзорна труба [чи далекогляд?] в руках автора, універсальних можливостей театрального художника. Він на фото.
За лаштунками побувала Інеса АТАМАНЧУК, фото Миколи БАРИШЕВА