Мало хто знає, що свою першу успішну модель взуття Стюарт Вайцман розробив у віці 12 років. Дизайнер з дитинства знав чим хоче займатись, адже народився в сім’ї справжнього взуттєвого майстра. З 1986 року дизайнер розробляє розкішні моделі жіночого взуття під власним брендом. Спочатку бренд належав Стюарту та його брату, але з часом він викупив долю брата, ставши єдиним власником. Stuart Weitzman – це американський бренд, всі моделі якого натхненні ритмом великого міста, саме тому вони однаково красиві і зручні.
Особливості взуття Stuart Weitzman
Головне, що треба знати про взуття Stuart Weitzman – це те, що воно виробляється виключно з високоякісних преміальних матеріалів, а серед декору можна зустріти екзотичну шкіру і хутро, шовк, мереживо, метал, деревину і навіть справжні діаманти. До речі, саме Стюарт Вайцман розробив найдорожче в світі взуття, яке повністю інкрустоване діамантами. Цю пару дизайнер створював для церемонії нагородження “Оскар”, згодом він став офіційним постачальником взуття для цього заходу.
Комфорт – це ще одна перевага взуття Stuart Weitzman. Навіть туфлі і босоніжки на високих підборах мають дуже зручну колодку, що дозволяє не відчувати втому під час їх носіння.
Цікаво, що бренд налічує три лінійки: повсякденне взуття, взуття для особливих випадків і ексклюзивне розкішне взуття. В колекціях представлений широкий вибір моделей, серед яких кожна жінка знайде для себе необхідну пару.
Взуття з повсякденної лінійки бренду – універсальне. Воно дозволяє з легкістю міняти образи протягом дня, не змінюючи при цьому взуття, що дуже зручно для жінок, які завжди не мають зайвого часу. Також це актуально для тих, хто обирає свідомий підхід до моди і не любить перевантажувати свій гардероб. Так, маючи декілька базових пар взуття, можна закрити взуттеве питання на кілька сезонів.
Взуття Stuart Weitzman – об’єкт бажання
Можно с уверенностью сказать, что Stuart Weitzman – акцентная обувь . Одна из самых скандальных рекламных кампаний бренда демонстрировала обнаженных женщин в обуви Stuart Weitzman, и содержала глубокий посыл типа “Когда вы в этой обуви, больше ничего из одежды вам не нужно”. Это слова самого дизайнера, в которых он также подразумевал, что обувь – основная составляющая любого образа. Эта реклама привлекла много внимания к бренду, а точку зрения по поводу невероятности обуви разделили с дизайнером тысячи женщин по всему миру.
Высокое качество, удобство и невероятно красивый дизайн делают обувь бренда одной из самых желанных в мире. Именно поэтому его выбирают для себя мировые звезды, среди которых Бейонсе, Анджелина Джоли, сестры Хадид, Риз Уизерспун и другие.