В Україні стартувало впровадження електронних протоколів для документування правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.
Про це повідомили у Національній поліції.
Опубліковано 12 липня 2024 року о 14:00
Національна поліція України ініціювала ведення електронного документування адміністративних порушень, що автоматизує робочий процес та займе значно менше часу.
Разом із тим, протоколи в паперовому вигляді є рівнозначними й мають однакову, відповідно до законодавства, юридичну силу.
Поліцейський роздруковує електронний протокол на спеціальному пристрої у двох примірниках, один із яких під розписку вручається водію, а інший примірник залишається в поліцейського та в подальшому надсилається на розгляд до суду разом з іншими матеріалами справи.
Метою запровадження електронних протоколів у сфері забезпечення дорожнього руху є:
— автоматизація робочих процесів;
— своєчасність надсилання матеріалів до суду;
— автоматична перевірка за наявними інформаційними базами особи та транспортного засобу на предмет перебування їх в розшуку, повторності порушення, дійсності посвідчення водія тощо;
— спрощення обміну даними між державними структурами;
— відсутність людського або корупційного фактору.
Переваги для особи, відносно якої складається електронний протокол:
— інформація про особу та транспортний засіб до електронного протоколу може завантажуватися через застосунок «ДІЯ»;
— протокол автоматично відправляється в поліцейські бази та до суду одразу після оформлення;
— покращення якості складання адміністративних матеріалів, оскільки виключається фактор нерозбірливого почерку.
Національна поліція продовжує працювати в напрямку цифровізації своїх послуг для ще більшої зручності та мобільності.
Департамент комунікації Національної поліції Україні
www.npu.gov.ua/news/v-ukraini-startuvalo-vprovadzhennia-elektronnykh-protokoliv-dlia-dokumentuvannia-pravoporushen-u-sferi-zabezpechennia-bezpeky-dorozhnoho-rukhu?v=6690f743a393e