Киевстар запускает программу компенсаций для своих абонентов
Про це повідомляється на офіційній сторінці компанії у фейсбуці:
«Нарешті можемо повідомити, що повністю відновили усі базові сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Знаємо, як важливо зателефонувати рідним на свята. Тому наші фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все полагодити.
Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас.
Саме тому наша команда:
✅ скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
✅ виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.
Планова тарифна плата не буде стягуватись у ВСІХ, зокрема:
🔸абонентів передплати із 22.12 по 21.01;
🔸абонентів контракту, в тому числі тих, хто користується послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
🔸 бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
🔸 користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
Для всіх абонентів «Домашнього Інтернету» та тарифів «ВСЕ РАЗОМ» не буде списано планову плату за пакет послуг з 1 по 31 січня, а для контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» – з 22 грудня по 21 січня».
Детальніше – за посиланням