Більшість українських редакцій, які отримували грантову підтримку від США, досі не мають сталих джерел фінансування станом на травень 2025 року. Попри це український медійний сектор демонструє живучість і гнучкість, шукаючи нові джерела доходів та скорочуючи витрати.
Про це інформує imi.org.ua
Зокрема, частка респондентів, які вважали, що припинення американського фінансування стане катастрофою, знизилася:
- 38% медіа вважають фінансову кризу на ринку катастрофічною, але вже не панікують
- 67% медіа відмовилися від проєктів і планів
- Зросла впевненість у середньостроковому виживанні, але більше редакцій на межі закриття
- Українські медіа втрачають віру в зовнішнє фінансування
- Лише чверть українських медіа не змінила контенту через фінансову кризу
Наразі українські медіа переживають повільну ерозію контенту. Зменшується аналітика, скорочується кількість напрямів, частина функцій переходить до ШІ.
Водночас не спостерігається широкого переходу до токсичної комерціалізації – радше редакції стискаються, ніж продаються.