Тимчасовим коридором, встановленим Військово-морськими силами ЗСУ, для виходу з портів “Великої Одеси” скористалися ще два балкери сумарним дедвейтом понад 61,5 тис. тонн, повідомив керівник Моніторингової групи санкцій і свободи судноплавства Інституту Чорноморських стратегічних досліджень Андрій Клименко у фейсбуці.
Andrii Klymenko сейчас с Paweł Semmler и
І знову новини нового українського зернового коридору (без ООН, Туреччини і рф), що вже стають звичними ![😉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t57/1/16/1f609.png)
![🧐](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tdd/1/16/1f9d0.png)
![😉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t57/1/16/1f609.png)
![🧐](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tdd/1/16/1f9d0.png)
08.10.2023 з портів Великої Одеси вийшли та успішно дісталися територіального моря Румунії 2 судна з українськими вантажами (з тих що прибули 01.10.2023):
1) FORZA DORIA, ІМО 9218038, дедвейт 32 834 т, прапор Barbados. Ship manager/Commercial manager & Registered owner FORZA DORIA SHIPPING SA 80, Broad Street, Monrovia, Liberia.
2) NEW LEGACY, ІМО 9124782, дедвейт 28 665 т, прапор Belize. Ship manager/Commercial manager & Registered owner LEGACY SHIPPING LTD Trust Company Complex, Ajeltake Road, Ajeltake, Majuro MH 96960, Marshall Islands.
Таким чином, з 19.09.2023 року з портів Великої Одеси успішно вийшли з вантажами 12 суден (нагадаємо, що прибуло з 16.09.2023 року 17 суден).
До тих, що успішно вийшли з вантажами, можна додати 5 суден з числа блокованих раніше, що вийшли в період з 16.08 по 15.09.2023.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02CPBwwjx9XEN4iEr9paq6b3PityyqSMGJGKxZnP7jRd8yMXx5aALJkuc76FpCszSTl&id=100003576664760