Проєкт «Ми однієї крові» від українського банку ПУМБ презентували спільно із ДонорUA у межах Дня української моди на цьогорічних Олімпійських іграх у Парижі в медійному хабі України Volia Space.
Соціальний проєкт «Ми однієї крові» безупинно забезпечує потреби в донорській крові, доставку компонентів крові до гарячих точок і закупівлю засобів тактичної медицини для українських захисників та цивільних. За світовою статистикою масивна втрата крові – це причина 70 відсотків випадків смертей.
“З першого дня війни одяг став для українців важливим елементом ідентичності. З’явилася особлива субкультура патріотичного мерчу, яка допомагала та допомагає доносити сенси, особливо для зовнішньої аудиторії. Коли ми розпочинали цей проєкт, навіть не уявляли, наскільки це складно. Адже нам постійно доводиться балансувати між двома напрямками: тренди й правила фешн-індустрії, з одного боку, а з іншого – соціальний вплив, який стоїть за цією ініціативою. Кожна річ проєкту – це спосіб маніфестації цінностей та свідомий меседж того, хто її обирає”, – розповідає директорка з маркетингу банку ПУМБ Ксенія Сікорська.
Проєкт створює та виробляє «Не просто речі», а 50 відсотків з кожного замовлення перераховує громадським організаціям, в тому числі й ДонорUA.
“Ми мислимо простою благодійною математикою речей: із замовлення одного худі купуємо турнікет, з футболки – оклюзійну наліпку і т. ін. Із замовлень колекції «Жити назустріч» проєкт здійснює пошиття адаптивного одягу для поранених”, – додає команда проєкту.
“Є 36 хвилин, аби врятувати пораненого при масивній кровотечі. Аби ця допомога була надана вчасно, необхідно не лише мати запаси донорської крові, а й мати їх достатньо близько. Саме тому ДонорUA займається транспортуванням крові до лінії фронту. Ми рекрутуємо людей здавати кров і ця кров рятує життя. Одяг цей також його рятує, адже завдяки його продажу нам вдалось профінансувати 80 здійснених доставок із 100. Кожна доставка – це надія врятувати близько 1500 життів”, – наголосила Ірина Славінська, CEO та співзасновниця ДонорUA.
Під час проведення Дня української моди представлено новий дроп з назвою «Воля», присвячений людям залізної волі – парамедикам, волонтерам, кінологам, саперам і донорам, а також спортсменам, митцям. Усім, хто продовжує свою роботу без жодних «але» й обирає не здаватися. Для дропу був спеціально розроблений шрифт на основі української шрифтової традиції.