Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба НКРЕКП.
НКРЕКП проведе позапланові виїзні перевірки ПРАТ «ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО», ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» та АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО».
Відповідні рішення були прийняті Регулятором 10 січня 2023 року на своєму засіданні. Підставою для проведення перевірок стали чергові звернення побутових споживачів про недотримання операторами систем розподілу (ОСР) графіків відключень від електропостачання.
Так, до НКРЕКП продовжують надходити звернення споживачів електричної енергії щодо:
- нерівномірного (несправедливого) розподілу ОСР участі споживачів у заходах з розвантаження енергосистеми (графіках відключення);
- неповідомлення ОСР через свої вебсайти споживачів про перерви в електропостачанні;
- недотримання ОСР графіків аварійних відключень та неналежного інформування, які містять, зокрема, скарги щодо надання операторами телефонних «гарячих ліній» некомпетентних відповідей, а також заяви про порушення прав та інтересів споживачів на отримання достовірної інформації.
Зокрема, такі звернення надійшли щодо:
- ПРАТ «ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО» від 4 споживачів;
- ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» від 2 споживачів;
- ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» від 2 споживачів;
- АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» від 2 споживачів;
- АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» від 2 споживачів;
- АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» від 1 споживача;
- АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» від 1 споживача.
У діях вказаних підприємств вбачаються ознаки порушення вимог Закону України «Про ринок електричної енергії», Кодексу систем розподілу та недотримання Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії.
Наразі тривають аналогічні перевірки ОСР, що були оголошені у грудні минулого року. Їх результати будуть розглянуті на найближчих засіданнях Регулятора.
НКРЕКП наголошує, що відповідно до вимог законодавства при застосуванні аварійного розвантаження ОСР не повинен допускати дискримінацію між користувачами і має надавати споживачам достовірну та своєчасну інформацію про графіки аварійних відключень.
www.nerc.gov.ua/news/nkrekp-perevirit-sim-operatoriv-sistem-rozpodilu-za-zvernennyami-spozhivachiv-shchodo-nedotrimannya-grafikiv-vidklyuchen