На будівництві вантового мосту, настав передостанній етап робіт. Мостобудівники приступили до монтажу деформаційних швів, які призначені для вільного переміщення прогонових будов в місцях з’єднання споруд (плити проїзної частини) й забезпечують плавний проїзд автомобільного транспорту над ними.
На будівництві запорізького мосту використовують деформаційні шви MAURER DS560 німецького виробництва, які в Україні застосовуються вперше. Унікальність цих конструкцій полягає в тому, що вони здатні сприймати поздовжні, поперечні та вертикальні переміщення від навантаження транспорту та зміни температури.
Всього монтується два таких деформаційні шви, вагою 16,750 тонн кожен. Один встановлюють з боку лівого берега — на місці з’єднання споруди № 10 з 11-ю спорудою, інший — з боку острова Хортиця, де прогонова будова мосту з’єднується зі спорудою № 9.