Про це повідомляє “Укравтодор” на своїй сторінці в Facebook.
“На флагманському об’єкті програми “Велике будівництво” розпочався передостанній етап робіт. Мостобудівники монтують деформаційні шви, які призначені для вільного переміщення прогонових будов у місцях з’єднання плит проїзної частини вантового мосту”, – розповіли в “Укравтодорі”.
Для запорізьких мостів вперше в Україні використовують шви німецького виробництва. Вони здатні витримувати поздовжні, поперечні та вертикальні переміщення від навантаження транспорту та зміни температур.
На вантовому мосту збираються змонтувати два деформаційних шва, кожен з яких важитиме майже 17 тонн. Один з них буде укладено з боку лівого берега, на місці з’єднання споруд №10 та №11; другий – з боку острова Хортиця, на місці з’єднання прогонової будови мосту та споруди №9.
“Вже цього місяця, за сприятливих умов, планується відкриття першого проїзду вантового мосту для руху транспорту”, – додали в “Укравтодорі”.