Старт реформи річкових перевезень і відновлення внутрішніх водних шляхів є одним із пріоритетних завдань Міністерства інфраструктури на 2021 рік. Про це повідомляється у Євроінтеграційному дайджесті № 172 з посиланням на онлайн-нараду в Міністерстві інфраструктури щодо розвитку річкового туризму в Україні.
Наразі розробляється Стратегія розвитку внутрішнього водного транспорту, у плані заходів до якої будуть передбачені заходи щодо розвитку пасажирських перевезень.
«Відновлення ВВШ – це не лише про збільшення вантажопотоку на річці, а й про розвиток пасажирських річкових перевезень. Ми маємо чудові туристичні маршрути, наприклад, Канів і Чорнобиль, де такий вид сполучення користуватиметься попитом і буде найбільш оптимальним», – зазначив Міністр інфраструктури Владислав Криклій під час онлайн-наради.
Посадовець акцентував, що міністерство має зробити все можливе, аби потужності Дніпра використовувалися не на 10 відсотків, як зараз, а на повну, як це було ще в часи Київської Русі, коли існував славнозвісний шлях «із варяг у греки».
За його словами, відомство продовжує роботу над розробкою та прийняттям близько 50-ти підзаконних актів, необхідних для належного функціонування внутрішніх водних шляхів після набрання чинності закону «Про внутрішній водний транспорт».