Найбільший український оператор зв’язку “Київстар” станом на 11:00 понеділка, 18 грудня, відновив доступ до послуг SMS, зокрема в міжнародному роумінгу, повідомила пресслужба компанії.
![👉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![✔️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/2714.png)
![✔️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/2714.png)
![✔️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/2714.png)
![✔️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/2714.png)
Наші інженери повідомляють, що роботи відбуваються поступово, бо цього вимагає безпека.
Як тільки усі стабілізаційні заходи будуть завершені, ми поінформуємо вас і почнемо нарахування компенсацій. ![🙏](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t80/1/16/1f64f.png)
![🙏](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t80/1/16/1f64f.png)
![👷](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t2c/1/16/1f477.png)
Вся наша команда зараз працює над розв’язанням цієї проблеми. Залишаємось на зв’язку.
Дякуємо за розуміння та підтримку! ![🫂](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t68/1/16/1fac2.png)
![🫂](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t68/1/16/1fac2.png)
https://www.facebook.com/kyivstar
Як повідомлялося, після збою рано-вранці 12 грудня, спричиненого масштабною кібератакою, “Київстар” розпочав відновлення послуг голосового зв’язку ввечері 13 грудня, за добу в окремих регіонах знову запрацював мобільний інтернет від компанії, а про його повне відновлення загалом у країні компанія повідомила ввечері 15 грудня.
https://interfax.com.ua/news/telecom/954886.html