Станом на 18.00 13 грудня спеціалісти телекомоператора”Київстар”, який напередодні зазнав хакерської атаки, розпочали включення голосового зв`язку по всій Україні, повідомили в пресслужбі компанії.
Наші фахівці та партнери зробили все можливе, аби відновити роботу мережі від наслідків кібератаки.
Зараз, о 18:00, наша команда розпочала включення голосового зв`язку по всій Україні.
І ми неймовірно радіємо, що
зв’язок починає з’являтись і ви можете зателефонувати рідним.
Відновлення послуг відбуватиметься поступово, тому до кінця дня ще можливі короткочасні складнощі.
У такому випадку рекомендуємо:
перезавантажити телефони;
відключити послугу VoLTE в налаштуваннях телефону.
Наразі ми працюємо над відновленням передачі даних та SMS і сподіваємось, що вони також будуть доступні протягом доби.
Після повного відновлення мережі ми обіцяємо підготувати компенсації усім абонентам та корпоративним клієнтам, які не могли скористатись сервісами компанії.
Ми неймовірно вдячні вам за підтримку та розуміння!
Продовжуємо невтомно працювати, щоб Україна була на зв’язку.
https://www.facebook.com/kyivstar
Як повідомлялося, зранку 12 грудня в роботі одного з найбільших мобільних операторів України — Київстару — стався технічний збій. Згодом у компанії підтвердили, що стали жертвою «потужної хакерської атаки».
При цьому відповідальність за атаку на Київстар взяло на себе одне з російських псевдохакерських угруповань.
https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/3799739-kiivstar-rozpocav-vklucenna-golosovogo-zvazku-po-vsij-ukraini.html