Вистава «Конотопська відьма» у київському театрі Івана Франка має шалену популярність. Придбати квитки неможливо – на сім вистав, запланованих до кінця року, на сайті театру – жодного квиточка.
Цікавить не тільки безпосередньо сцена. Відеоуривки вистави майже одразу заполонили соцмережі, зокрема TikTok. Під гештегом #конотопськавідьма у цій же соцмережі близько 20,4 мільйонів переглядів. Хоча зазвичай відео глядачів у TikTok збирають максимум 800–900 тисяч переглядів.
Режисер Іван Уривський створив власну версію історії, дещо відмінну й від твору Квітки-Основ’яненка, і від гопак-опери Жолдака: “Давно мріяв здійснити постановку «Конотопської відьми» за повістю Г. Квітки-Основ’яненка. Історія, викладена автором, на мій погляд, є достатньо актуальною, хоча і вирішена в жанрі сатиричної комедії. Тут присутні точні архетипи, з якими мені як режисерові цікаво працювати. Є бажання зберегти стиль і атмосферу твору. Повість досить відома і знана серед широкого загалу. Такою саме популярністю користувалася вистава «Конотопська відьма», (прем’єра відбулася у 1982 році) завдяки автору інсценізації Богдану Жолдаку та композитору Ігору Покладу…”
Іван Уривський розповідає: “«Конотопська відьма» потрапила в людей, у суспільство. Достатньо серйозна тема подана легко, мінімалістично, з музичними елементами. Якщо є такий ажіотаж, значить вистава потрібна”.
Виходить, вона не просто потрібна, а стає можливістю націонаільного єднання. На благодійну виставу «Конотопська відьма», заплановану на 16 грудня, де у партері ціни були до 5000 гривень [зазвичай ціна до 800 гривень], квитки були рохкуплені миттєво.
Більше ніж за місяць до перегляду!
За умови, що всі кошти від продажу підуть на допомогу Збройним Силам України!
Браво!