Міністерство культури за чотири місяці витратило понад 60 млн грн на англомовне видання The Gaze — йдеться у розслідуванні NGLmedia.
В ідеалі The Gaze мав бути ресурсом для інформування іноземців про поточні події в Україні, але на практиці його майже ніхто не читає і не дивиться.
Наприклад, останні 15 відео на їхньому YouTube-каналі сумарно набрали 900 переглядів (приблизно по 60 кожне).
Створення видання пояснювали тим, що це єдина англомовна платформа про Україну, однак навіть на державному рівні існують United24, UATV English та англійська версія Укрінформ.
За 4 місяці було витрачено 12 млн грн на розробку The Gaze і ще 48 млн на створення контенту. Наприклад, один випуск кулінарного шоу коштує державі 261 тис грн.
Журналісти-розслідувачі також звертають увагу на стрічку новин, адже більшість матеріалів це просто передруки з інших ЗМІ.