Гуманітарна допомога та соціальні виплати – найактуальніші питання, які турбують запоріжців під час війни
Запорізький обласний контактний центр проаналізував структуру звернень, з якими запоріжці звертаються на «гарячі лінії» з початку року та за час воєнного стану.
За даними КУ «ЗОКЦ» ЗОР, з початку року на гарячі лінії Запорізької обласної військової адміністрації та Урядову гарячу лінію станом на початок листопада 2022 року надійшло 73167 звернень. У тому числі кількість звернень з початку воєнного стану становила 47500.
Найбільша кількість питань – 47099 – надійшла на обласну гарячу лінію. На другому місці за кількістю звернень знаходиться «Урядова гаряча лінія». Туди за допомогою у розв’язані своїх питань звернулося 23903 запоріжців. Національний контакт-центр протидії COVID-19 з початку року прийняв 1769 звернень від жителів області, ще 396 людей адресували свої запитання на гуманітарну «гарячу лінію».
Аналіз звернень, які надходять на «гарячі ліні» показав про суттєві зміни у питаннях, які турбують людей. Найактуальнішим запитом у воєнний час стала потреба у продуктах харчування та товарах першої необхідності. Щоденно з таким питанням до операторів «гарячих ліній» звертається в середньому 86 жителів області.
Загалом таких звернень з початку року надійшло 16086. На другому місці серед актуальних питань – соціальні виплати та отримання пенсій під час військових дій. Таких звернень від запоріжців на «гарячі лінії» надійшло 6720 з початку року. В середньому це 47 дзвінків на день. У трійку найактуальніших питань входить з’ясування деталей пересування по області та за межами під час військових дій. Таких звернень надійшло 6097. Також люди додзвонюються з питаннями щодо укриттів та бомбосховищ. На «гарячі лінії» з цих питань звернулося 243 запоріжці.
Запорізький обласний контактний центр продовжує свою роботу. Звернутися на обласну гарячу лінію можна за телефоном 0 800 503 508 або онлайн на адресу hotline@zoda.gov.ua. Телефон Урядової «гарячої лінії» – 1545.
Фото Сергій Томко “МИГ”.