Очільниця Головного управління ПФУ в Запорізькій області Світлана Жмурко зазначила, що сьогодні в Пенсійному фонді задіяно багато різних електронних сервісів.
Посадовиця підкреслила: щоб отримати потрібну інформацію та послуги з пенсійного та соціального забезпечення, не обов’язково звертатись до сервісних центрів Пенсійного фонду. Зробити це можна не виходячи з дому, скориставшись електронними сервісами, що функціонують на вебпорталі ПФУ https://portal.pfu.gov.ua/
Це, зокрема, Реєстрі застрахованих осіб, де користувач може легко перевірити інформацію щодо сплати роботодавцем єдиного соціального внеску. Також – Електронний реєстр листків непрацездатності, електронна трудова книжка, пенсійна справа.
Крім того, на вебпорталі можна подати звернення на отримання електронних документів, записатися на прийом до фахівця, подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, заяву на житлову субсидію чи страхову виплату тощо.
Сервіс “Пенсійний калькулятор” дозволяє майбутнім пенсіонерам оцінити розмір своєї очікуваної пенсії за віком. Цю послугу розроблено для людей, які хотіли б спрогнозувати своє пенсійне майбутнє і дізнатися орієнтовний розмір пенсії за віком за даними, що містяться в електронних реєстрах Пенсійного фонду України.
До речі, раніше сервіс «Пенсійний калькулятор» працював тільки на веб-порталі, сьогодні – у кожному сервісному центрі ПФУ.
Також для отримання значної кількості послуг у територіальних органах ПФУ не обов’язково надавати документи чи їх копії у паперовому вигляді. Для цього в сервісних центрах реалізовано можливість використання електронних документів з мобільного застосунку «Дія» (так званий шерінг).
Пенсійний фонд реалізував й ще один новий сервіс, що дозволяє пенсіонерам оперативно отримати електронне посвідчення пенсіонера, яке буде відображатися в застосунку «Дія».
Це електронний документ, який підтверджує факт призначення пенсії та не потребує додаткового пред’явлення пенсійного посвідчення в паперовій формі.
За бажанням людина, якій призначено пенсію, може отримати пенсійне посвідчення виключно в електронній формі, без виготовлення паперового.
Сформувати такий е-документ можна через вебпортал електронних послуг ПФУ або звернувшись до найближчого сервісного центру Фонду.