Напади хуситів у Червоному морі з кінця минулого року змусили контейнеровози плавати навколо південної Африки. Це поглинуло частину надлишкової місткості суден у контейнерній промисловості, що, у свою чергу, допомогло підвищити тарифи на контейнери. У серпні компанія Maersk заявила, що очікує, що конфлікт триватиме щонайменше до кінця 2024 року.
«Оскільки ситуація залишається дуже динамічною, Hapag-Lloyd і Maersk повернуться в Червоне море, коли це буде безпечно», – йдеться в повідомленні Maersk для клієнтів у середу.
Два гіганти контейнерних перевезень, P. Moller Maersk A/S та Hapag-Lloyd AG, оминатимуть Червоне море через атаки хуситів та починають співпрацю з обміну суднами, планують розпочати партнерські перевезення на південь від Африки, припускаючи, що Червоне море залишатиметься небезпечним аж до 2025 року.
За повідомленням Maersk, яке було опубліковане в середу, компанії вирішили розпочати свою співпрацю під назвою Gemini Cooperation з 1 лютого, використовуючи маршрут через Мис Доброї Надії.
Минулого місяця обидві судноплавні компанії представили деталі свого нового партнерства, яке передбачає два альтернативні східні маршрути, залежно від доступності проходу через Червоне море. У середу Maersk повідомила, що вони обрали довший маршрут через “тривалі проблеми з безпекою” на коротшому шляху.
З кінця минулого року атаки хуситів у Червоному морі змусили контейнеровози обходити Африку південним шляхом, що частково вирішило проблему надлишкових суден у контейнерній індустрії та допомогло підвищити тарифи на перевезення. У серпні Maersk заявила, що очікує, що конфлікт триватиме принаймні до кінця 2024 року.