Як повідомляє Держпродспоживслужба у Запорізькій області, за 9 місяців 2020 року, за результатами розгляду звернень громадян, Головне управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області допомогло повернути споживачам кошти у розмірі понад 194 тис. грн. за товари або послуги неналежної якості.
Найбільше коштів, а саме більш ніж 98,0 тис. грн. було повернуто споживачам за неякісні або не надані житлово-комунальні, поштові та туристичні послуги.
Окрім того, понад 95,0 тис. грн. повернуто коштів за неякісну побутову техніку, електротовари, одяг, взуття та інші промислові товари.
Шановні споживачі, якщо під час придбання товарів або отримання послуг ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання ви не можете, звертайтеся до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області.
Телефон для консультацій: (061) 228-04-53