Нещодавно випущений мультфільм від Pixar «Думками навиворіт 2» став касовим хітом.
Продовження мультика зібрало 355 мільйонів доларів у Північній Америці та 724 млн доларів по всьому світі, обігнавши попереднього рекордсмена, «Дюну: Частина друга», який приніс 282 млн доларів у країні та 711 мільйонів доларів у світі.
В українському прокаті «Думками навиворіт 2» зібрав понад 61 млн гривень. Очікується, що продукт може стати принести зборів на суму в 1 млрд доларів.
Це гарна новина для компанії, яка останнім часом захопилася різними не дуже вдалими експериментами.
Успіх мульта може бути пов’язаний із тим, що компанія трішки відійшла від агресивного просування повісточки. Гендиректор Роберт Айгер , який повернувся в компанію на цій посаді в 2022 році, сказав CNBC у листопаді: “Насамперед ми повинні розважати. Справа не в повідомленнях”.
Walt Disney Co. часто неохоче бере участь у культурних війнах, час від часу закликаючи до бойкоту та проголошуючи, що компанія «надто прокинулася». Тим не менш, вибуховий касовий успіх «Навиворіт 2» дає необхідну перспективу про величезну аудиторію, яка все ще жадає контенту Діснея, і, звичайно, достатньо, щоб створити великий хіт.
Іншими словами прибутки і курси акцій все ще важливі, тому варто прислухатися до уподобань аудиторії, а не займатися одноманітною боротьбою за різноманіття і соціальну справедливість.