Про це із посиланнями на численні джерела пише ресурс OstanniyCapitalist.
Для порівняння за 11 місяців дії «зернової угоди» з портів Великої Одеси вийшло понад тисяча суден із 32,9 мільйонами тонн агропродукції [suspilne.media/557825-slahi-solidarnosti-dozvolili-perevezti-ponad-40-mln-tonn-ukrainskogo-zerna-recnik-es/]
За словами речника ЄС, Брюссель розглядає й інші способи, щоб збільшити обсяги, швидкість та ефективність транспортування української агропродукції.
За даними польских медіа, Єврокомісія розглядає субсидування транспортування українського зерна. Орієнтовна вартість субсидій може становити близько 30 євро за тонну зерна, що потенційно має полегшити транзит 10 млн тонн зерна.
Тим часом Україна веде переговори з міжнародними страховками, щоб покрити ризики суден в рамках потенційного чорноморського коридору, який можуть запустити без згоди РФ.
WSJ пише, (https://www.wsj.com/world/europe/ukraine-hatches-plan-to-reopen-black-sea-grain-route-defying-russian-blockade-f901340f) що розширити список страховиків завдяки обіцянці відшкодувати перші збитки у разі пошкодження суден.
Альтернативні шляхи змушують активізуватися Туреччину, яка не хоче втрачати свою роль посередника у чорноморському зерновому коридорі. Це повинно допомогти Україні максимально вигідні умови у нинішній ситуації.