На трасі Марина-Бей закінчилася гонка Гран-Прі Сінгапура – 17-го етапу Формули-1 сезону-2022.
Виснажливу гонку виграв Перес
Сінгапур-2022. Результати гонки
- Серхіо Перес “Red Bull Racing” 1:49.652
- Шарль Леклер “Ferrari” +7.595
- Карлос Сайнс “Ferrari” +15.305
- Ландо Норріс “McLaren” +26.133
- Даніель Рік’ярдо “McLaren” +58.282
- Ленс Стролл “Aston Martin” +61.330
- Макс Ферстаппен “Red Bull Racing” +63.825
- Себастьян Феттель “Aston Martin” +65.032
- Льюїс Хемілтон “Mercedes” +66.515
- П’єр Ґаслі “AlphaTauri” +74.576
- Валттері Боттас “Alfa Romeo” +93.844
- Кевін Магнуссен “Haas F1 Team” +97.610
- Мік Шумахер “Haas F1 Team” +1 коло
- Джордж Расселл “Mercedes” +2 кола
- Юкі Цунода “AlphaTauri” – не фінішував
- Естебан Окон “Alpine” – не фінішував
- Александер Албон “Williams” – не фінішував
- Фернандо Алонсо “Alpine” – не фінішував
- Ніколас Латіфі “Williams” – не фінішував
- Чжоу Гуан’ю “Alfa Romeo” – не фінішував
Фінішувати змогли лише 14 машин…
Загальний залік
1. Макс Ферстаппен (Ред Булл) – 341
2. Шарль Леклер (Феррарі) – 237
3. Серхіо Перес (Ред Булл) – 235
4. Джордж Рассел (Мерседес) – 203
5. Карлос Сайнс (Феррарі) – 202
Гонщик Red Bull Racing Серхіо здобув перемогу в дощовій гонці Гран Прі Сінгапуру, до фініші якої доїхало лише чотирнадцять пілотів.
Через сильну зливу початок гонки був зміщений на годину й більшість команд довго думали над компаундом для першого відрізку перегонів. Тим не менш, всі пілоти вирішили стартувати на проміжній гумі.
Також перед стартом стало відомо, що Джордж Расселл почне гонку з піт-лейн, адже команда вирішила замінити йому двигун після невдалої кваліфікації, в якій пілот жалівся на проблеми з гальмами.
На 5-му колі «десятка» виглядала так: Перес, Леклер, Сайнс, Хемільтон, Норріс, Алонсо, Гаслі, Феттель, Ферстаппен, Цунода.
На 8-му колі Ніколя Латіфі, якому анонсували завершення кар’єри в Williams, не поступився Гуанью Чжоу й болід Alfa Romeo зі зламаною підвіскою опинився в «пастці безпеки».
Тим не менш, гоночна дирекція вирішила вивести автомобіль безпеки на трек, аби прибрати болід Чжоу та решту уламків. Латіфі з пробитим колесом доїхав до боксів, але все ж залишив гонку.
Гонку відновили на 10-му колі, проте єдиний обгін зробив Ферстаппен, коли випередив Феттеля у першому секторі. На наступному колі Макс без проблем обійшов П’єра Гаслі.
На 18-му колі команди почали обговорювати з гонщиками про перехід на «сліки», але ніхто не хотів починати першим, адже нічна траса дуже повільно просихала.
Тим не менш, на 21-му колі на боліді Алонсо сталася відмова двигуна й на треку застосували режим «віртуальний автомобіль безпеки». Цим скористались в Mercedes й перевели Расселла, який застряг за Боттасом на 15-й позиції, на «сліки» Medium.
VSC тривав до 23-го кола й Расселл ледь не втратив машину в цьому повільному режимі.
Коли ж гонку відновили, то Джорджу було важко прориватись з останньому місця, адже він був у 18 секундах від Алекса Албона.
Топ-10 на цей момент виглядала так: Перес, Леклер, Сайнс, Хемільтон, Норріс, Ферстаппен, Гаслі, Феттель, Стролл та Ріккардо.
На 26-му колі стався черговий інцидент, коли Алекс Албон не втримав свій Williams у 15-му повороті й в’їхав у бар’єри. Гонщик зміг виїхати заднім ходом й навіть повернутись в бокси, але там й залишився.
Тим не менш, гоночна дирекція знову ввела режим VSC, адже у бар’єрі застрягло переднє антикрило Williams.
Проте вже за коло зупинка Естебана Окона через відмову двигуна знову спричинила VSC. Але й цього разу ніхто не ризикнув скористатися «безкоштовним» піт-стопом.
На 30-му колі гонку відновили й Ферстаппен та Хемільтон спробували підловити своїх суперників Норріса та Сайнса відповідно. Змін позицій не сталося, але Макс ледь не вибив свого приятеля Ландо.
Боротьба в цих парах продовжилась й в її пориві Хемільтон не втримав болід та вилетів у бар’єри.
Однак, британець зміг звідти вибратись неушкодженим й виїхав прямо між Норрісом та Ферстаппеном.
В цей же момент траса просохла й, не чекаючи на VSC, команди почали закликати гонщиків за «сліками».
…На 36-му колі Цунода повністю розбив машину й гоночна дирекція викликає вдруге викликає автомобіль безпеки.
Гонку відновили на 39-му колі, але керівництво гонки було змушено увімкнути лічильник для решти часу, адже до кінця відведеного таймінгу гонки залишилось лише 34 хвилини.
…На 43-му колі Перес повідомив команду про проблеми з двигуном й це одразу відчув Леклер, який вийшов на лінію атаки. В цей же момент гоночна дирекція вирішила ввімкнути DRS, що ще більше пожвавило цю боротьбу.
Леклер суттєво втратив темп наприкінці гонки, проте Сайнс фінішував ще далі.
Найкращим поза подіумом став Норріс, а за ним фінішував Ріккардо, що дозволить McLaren суттєво покращитись в Кубку Конструкторів.
Стролл закінчив перегони на 6-му місці, а Ферстаппен зміг випередити на останніх хвилинах Феттеля та Хемільтона. Призову «десятку» замкнув Гаслі.
Питання дострокового чемпіонства Ферстаппена відкладено на Гран-Прі Японії.
/www.f1-ukraine.com.ua/hran-pri-sinhapuru-peres-honka-2022/