З 15 квітня клієнти служби зайнятості можуть використовувати електронні цифрові документи, які є в мобільному застосунку «ДІЯ». Так, під час реєстрації на рівні з паперовими документами клієнти можуть використовувати їх електронні аналоги.
Нагадуємо, як зареєструватися в службі зайнятості через портал державних послуг «Дія».
Спочатку потрібно зайти на портал «Дія»: https://is.gd/Pe3Nk2
Далі вам знадобиться електронний підпис. Якщо у вас його немає, потрібно звернутися до центру сертифікації ключів.
Зареєструйтеся у кабінеті громадянина [https://id.diia.gov.ua/] за допомогою електронного підпису.
Перевірте коректність особистих даних у профілі користувача.
Заповніть заяву, відповідаючи на питання в анкеті.
Введіть номер соціального рахунку та оберіть періодичність отримання виплати допомоги по безробіттю.
Якщо немає соціального рахунку, пропустіть цей етап. Але протягом десяти робочих днів після призначення виплат відкрийте соціальний рахунок та повідомте про це кар’єрного радника.
Завантажте необхідні документи: паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, трудову книжку (цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості), документ про освіту.
Перевірте сформовані заяви, поставте електронний підпис (КЕП).
Додаткову інформацію можна отримати у відділі організаційно-інформаційної роботи та архівної справи Запорізького ОЦЗ за номером телефону (061)233-11-47.